Achiziţii

Norme Procedurale interne de procedură proprie simplificată, completate și revizuite, în conformitate cu Legea 98/2016 – Fundația Amfiteatru

 

Procedura proprie – Anexa 2 din Legea nr. 98/2016 – Asociatia de Dezvoltare Comunitara Belin

 

Proiect „Teatru Tânăr În Vama Buzăului”, Cod Apel PNRR/2022/C11/I5 – 1 – Creșterea accesului la cultură în zonele defavorizate din punct de vedere cultural Cod unic contract de finantare 140/PNRR/31.03.2023”

Achizitia de Serviciu Organizare expozitie

1. Anunt achizitie directa Serviciu organizare expozitie semnat
2. Anexa 1 la Ordinul MIPE 372 declaratie privind evitarea dublei finanțări
3. Anexa 2 la Ordinul MIPE 372 Declaratie DNSH

Anunt achizitie directa serviciu pachet tiparituri

1. Anunt achizitie directa serviciu pachet tiparituri
2. Anexa 5a 1 – Declarația privind evitarea conflictului de interese, a fraudei și a corupției I5-1 furnizori
3. Anexa 10a – Declaratia privind beneficiarul real – furnizor

Anunț achiziție directa consumabile ateliere

1. Anunt achizitie directa consumabile ateliere
2. Anexa 5a 1 – Declarația privind evitarea conflictului de interese, a fraudei și a corupției I5-1 furnizori
3. Anexa 10a – Declaratia privind beneficiarul real – furnizor

Raspuns clarificari 1
Răspuns Solicitare Clarificări 2

Anunt achizitie directa Serviciu organizare ateliere

1. Achizitie directa Serviciu organizare ateliere
2. Anexa 5a 1 – Declarația privind evitarea conflictului de interese, a fraudei și a corupției I5-1 furnizori
3. Anexa 10a – Declaratia privind beneficiarul real – furnizor
4. ÎNDRUMAR METODOLOGIC PNRR 2

Anunt achizitie directa Serviciu organizare turneu

1. Achizitie directa Serviciu organizare turneu
2. Anexa 5a 1 – Declarația privind evitarea conflictului de interese, a fraudei și a corupției I5-1 furnizori
3. Anexa 10a – Declaratia privind beneficiarul real – furnizor
4. ÎNDRUMAR METODOLOGIC PNRR 2

Anunt achizitie directa Serviciu organizare evenimente

1. Achizitie directa Serviciu organizare evenimente
2. Anexa 5a 1 – Declarația privind evitarea conflictului de interese, a fraudei și a corupției I5-1 furnizori
3. Anexa 10a – Declaratia privind beneficiarul real – furnizor
4. ÎNDRUMAR METODOLOGIC PNRR 2

Anunț pentru achiziția de servicii foto – video

1. Achiziție directă Serviciu Foto – Video
2. Anexa 5a 1 – Declarația privind evitarea conflictului de interese, a fraudei și a corupției I5-1 furnizori
3. Anexa 10a – Declaratia privind beneficiarul real – furnizor

Achiziție serviciu comunicare

1. Achizitie directa Servicii comunicare Proiect PNRR
2. Anexa 5a 1 – Declarația privind evitarea conflictului de interese, a fraudei și a corupției I5-1 furnizori
3. Anexa 10a – Declaratia privind beneficiarul real – furnizor
4. Anunț prelungire termen depunere oferte achiziție directă
Răspuns Solicitare Clarificări

 

Proiect „Stagiunea Caleido – Diversitate culturala in Sectorul 5”

Achiziție directă amenajare săli de spectacole – 28.06.2022 – Anunț achiziție directă amenajare sali spectacol- 28.06.2022

Achiziție directă organizare eveniment închidere stagiune – 28.06.2022Anunț achiziție directă organizare eveniment inchidere stagiune – 28.06.2022

Achiziție directă promovare on-line – 27.06.2022Anunț achiziție directă promovare on line- 27.06.2022 

Achiziție directă reprezentație spectacole – 28.06.2022Anunț achiziție directă reprezentatie spectacole- 28.06.2022

 

Proiect „Dezvoltare Interculturală în Comuna Jilava, județul Ilfov” , Cod unic proiect PN1083

Achizitie procedura proprie de Servicii trainer tehnici de jurnalism

1. Anunt de participare servicii trainer tehnici de jurnalism 01.11.2023
2. Caiet de sarcini servicii trainer tehnici de jurnalism 01.11.2023
3. Formulare servicii trainer tehnici de jurnalism 01.11.2023
4. Proiect de contract servicii trainer tehnici de jurnalism 01.11.2023
5. Raportul procedurii-anunt de atribuire servicii trainer tehnici de jurnalism 17.11.2023

Anunț de participare la procedura proprie de achizitie Servicii organizare evenimente culturale

1. Anunt de participare sv organizare evenimente culturale
2. Caiet de sarcini
3. Formulare
4. Proiect de contract

Anunț de participare la procedura proprie de achizitie Servicii organizare evenimente culturale 28.07.2023

1. Anunt de participare sv organizare evenimente culturale
2. Caiet de sarcini sv organizare evenimente culturale
3. Formulare
4. Proiect de contract

Anunț de participare la procedura proprie de achizitie Servicii organizare program activități educaționale non-formale și informale 06.04.2023

1. Anunt de participare sv organizare program activități educaționale non-formale și informale – 06.04.2023
2. Caiet de sarcini
3. Formulare
4. Proiect de contract
5. Raportul procedurii-anunt de atribuire – 25.04.2023

Achizitie de servicii medicale 23.03.2023

1. Anunt de participare servicii medicale – 23.03.2023
2. Caiet de sarcini
3. Formulare
4. Proiect de contract
5. Raportul procedurii-anunt de atribuire – 07.04.2023

Anunț de participare la procedura proprie de achizitie Servicii instructor educație parentală 11.01.2023

1. Anunt de participare Servicii instructor educație parentala – 11.01.2023
2. Caiet de sarcini Servicii instructor educație parentala – 11.01.2023
3. Formulare oferta Servicii instructor educație parentala – 11.01.2023
4. Proiect de contract Servicii instructor educație parentala – 11.01.2023
5. Raportul procedurii – anunț de atribuire

Anunț de participare la procedura proprie de achizitie Servicii facilitatori ateliere abilitare- 09.11.2022

1. Anunt de participare procedura proprie achizitie Servicii facilitatori ateliere abilitare 09.11.2022
2. Caiet de sarcini servicii facilitatori ateliere abilitare
3. Formulare si oferta de pret Servicii facilitatori ateliere abilitare
4. Proiect de contract Servicii facilitatori ateliere abilitare
5. Raportul procedurii – anunt de atribuire 25.11.2022

Achiziție directă produse- 5 Loturi: Lot 1- Materiale și echipamente bibliotecă școlară, Lot 2- Tablete (materiale curs), Lot 3- Materiale consumabile/birotică pentu echipa de implementare, Lot 4- Pachet materiale curs, Lot 5- Pachet materiale didactice profesori 12.09.2022.

Achizitie de servicii expert incluziunea romilor 29.08.2022

1. Anunt de participare 29.08.2022
2. Caiet de sarcini 29.08.2022
3. Formulare 29.08.2022
4. Proiect de contract 29.08.2022
5. Raportul procedurii-anunt de atribuire 15.09.2022

Achizitie de servicii organizare instruire interculturala 29.08.2022

1. Anunt de participare 29.08.2022
2. Caiet de sarcini 29.08.2022
3. Formulare 29.08.2022
4. Proiect de contract 29.08.2022
5. Raportul procedurii-anunt de atribuire 12.09.2022

Anunț de participare la procedura proprie de achizitie Servicii de catering 04.08.2022

1. Anunt de participare procedura proprie Servicii de catering – 04.08.2022
2. Caiet de sarcini servicii de catering 04.08.2022
3. Formulare Servicii de catering 04.08.2022
4. Proiect de contract Servicii de Catering 04.08.2022
5. Raportul Procedurii- Achizitie proprie Servicii de catering 26.08.2022

 

Proiect „Intervenție integrată pentru tinerii NEETs din regiunea Centru” – cod SMIS 150070

Achiziție procedură proprie servicii evenimente de informare – 08.02.2023

1. Anunt de participare achizitie procedura proprie Servicii evenimente de informare 08.02.2023
2. Caiet de sarcini servicii evenimente de informare 08.02.2023
3. Formulare Servicii evenimente de informare 08.02.2023
4. Proiect de contract servicii evenimente de informare 08.02.2023
5. Anunț de atribuire servicii evenimente de informare 08.02.2023

Achiziție procedură proprie servicii de organizare mese rotunde angajatori – 08.02.2023

1. Anunt de participare achizitie procedura proprie servicii de organizare mese rotunde angajatori 08.02.2023
2. Caiet de sarcini servicii de organizare mese rotunde angajatori 08.02.2023
3. Formulare servicii de organizare mese rotunde angajatori 08.02.2023
4. Proiect de contract servicii de organizare mese rotunde angajatori – 08.02.2023
5. Anunț de atribuire servicii de organizare mese rotunde angajatori 24.02.2023

Achizitie servicii de organizare târguri de joburi – 15.04.2022

1. Anunt de participare – servicii organizare targuri de joburi – 15.04.2022
2. Caiet de sarcini – servicii organizare târguri de joburi – 15.04.2022
4. Formulare – servicii organizare târguri de joburi – 15.04.2022
5. Proiect de contract – servicii organizare targuri de joburi – 15.04.2022
6. Anunț de atribuire – servicii organizare targuri de joburi – 28.04.2022

Achiziție procedura proprie – Servicii de organizare Caravana job-urilor – 26.01.2022

1. Anunt de participare – servicii de organizare Caravana job-urilor – 26.01.2022
2. Caiet de sarcini – servicii de organizare Caravana job-urilor – 26.01.2022
3. Formulare – servicii de organizare Caravana job-urilor – 26.01.2022
4. Proiect de contract – servicii de organizare Caravana job-urilor – 26.01.2022
5. Anunț de atribuire – servicii de organizare Caravana job-urilor – 09.02.2022

Achiziție procedură proprie – servicii de organizare evenimente de informare și mese rotunde – 13.10.2021

1. Anunt de participare – servicii organizare evenimente informare si mese rotunde – 13.10.2021
2. Caiet de sarcini – servicii organizare evenimente informare si mese rotunde – 13.10.2021
3. Formulare – servicii organizare evenimente informare si mese rotunde – 13.10.2021 
4. Proiect de contract – servicii organizare evenimente informare si mese rotunde – 13.10.2021
5. Anunț de atribuire – servicii organizare evenimente informare si mese rotunde – 26.10.2021

Achizitie servicii de catering – 13.10.2021

1. Anunt de participare – procedura proprie – servicii de catering – 13.10.2021
2. Caiet de sarcini – procedura proprie – servicii de catering – 13.10.2021
3. Formulare – procedura proprie – servicii de catering – 13.10.2021
4. Proiect de contract – procedura proprie – servicii de catering – 13.10.2021
5. Anunț de atribuire – procedura proprie – servicii de catering – 13.10.2021

 

 

Proiect „Pentru tinerii NEETs” – cod SMIS 150637

Achiziție procedura proprie – Servicii de organizare Caravana job-urilor – 25.01.2022

1. Anunt de participare – servicii organizare Caravana job-urilor – 25.01.2022
2. Caiet de sarcini – servicii organizare Caravana job-urilor – 25.01.2022
3. Formulare – servicii organizare Caravana job-urilor – 25.01.2022
4 Proiect de contract – servicii organizare Caravana job-urilor – 25.01.2022
5. Anunț de atribuire – servicii organizare Caravana job-urilor – 09.02.2022

Achiziție procedura proprie – Servicii de organizare mese rotunde angajatori – 14.10.2021

1. Anunt de participare – servicii organizare mese rotunde – 14.10.2021
2. Caiet de sarcini – servicii organizare mese rotunde – 14.10.2021
3. Formulare – servicii organizare mese rotunde – 14.10.2021
4. Proiect de contract – servicii de organizare mese rotunde – 14.10.2021
5. Anunț de atribuire contract servicii organizare mese rotunde – 26.10.2021

Achizitie procedura proprie – Servicii de organizare târguri de job-uri – 24.09.2021

1. Anunt de participare – servicii organiare targuri de job-uri – 24.09.2021
2. Caiet de sarcini – servicii organizare targuri de job-uri – 24.09.2021
3. Formulare – servicii organizare targuri de job-uri – 24.09.2021
4. Proiect de contract – servicii organizare targuri de job-uri – 24.09.2021
5. Anunț de atribuire – servicii organizare targuri de job-uri – 06.10.2021

Achizitie servicii de catering – 13.09.2021

1. Anunt de participare procedură proprie – servicii de catering – 13.09.2021
2. Caiet de sarcini – procedură proprie – servicii de catering – 13.09.2021
3. Formulare – procedură proprie -servicii de catering – 13.09.2021
4. Proiect de contract – procedura proprie – servicii de catering – 13.09.2021
5. Anunț de atribuire – procedura proprie – servicii de catering – 27.09.2021

Achizitie servicii deorganizare evenimente de promovare – 10.09.2021

1. Anunt de participare – servicii informare si promovare – 10.09.2021
2. Caiet de sarcini – servicii informare si promovare – 10.09.2021
3. Formulare – servicii informare si promovare – 10.09.2021
4. Proiect de contract – servicii informare si promovare – 10.09.2021
5. Anunț de atribuire – servicii informare si promovare – 22.09.2021

 

 

Proiect „AVDIVES, KHETANES”, cod unic proiect PN1022

Achizitie procedura proprie – servicii de organizare Zilele culturii rome

1. Anunt de participare – servicii organizare Zilele culturii rome – 06.06.2022
2. Caiet de sarcini – servicii organizare Zilele culturii rome – 06.06.2022
3. Formulare – servicii organizare Zilele culturii rome – 06.06.2022
4. Proiect de contract – servicii organizare Zilele culturii rome – 06.06.2022
5. Anunt de atribuire – servicii organizare Zilele culturii rome – 21.06.2022

Achizitie procedura proprie – servicii organizare ateliere de sănătate

1. Anunt de participare – servicii de organizare ateliere sanatate – 13.09.2021    
2. Caiet de sarcini – servicii de organizare ateliere sanatate – 13.09.2021
3. Formulare – servicii de organizare ateliere sanatate – 13.09.2021
4. Proiect de contract – servicii de organizare ateliere sanatate – 13.09.2021
5. Anunt de atribuire – servicii de organizare ateliere sanatate – 24.09.2021

Achiziție procedura proprie – servicii de organizare program educație non-formala de vara

1. Anunt participare procedura proprie – servicii program educatie – 04.06.2021
2. Caiet de sarcini – servicii programe educatie – 04.06.2021
3. Formulare – servicii program educatie – 04.06.2021
4. Proiect de contract – servicii program educatie – 04.06.2021
5. Anunt de atribuire – contract servicii program educatie – 17.06.2021 

Anunt achiziție directă- servicii de tipărire – 02.04.2021

Achizitie procedura proprie – servicii de catering

1. Anunt de participare – servicii de catering – 01.04.2021
2. Caiet de sarcini – servicii de catering – 01.04.2021
3. Proiect de contract – servicii de catering – 01.04.2021
4. Formulare – servicii de catering – 01.04.2021
5. Anunt de atribuire – servicii de catering – 13.04.2021

 

 

Proiect: „Diversity in Arts. Learning Opportunities and Growth”, cod unic proiect CALL02-87

Achizitie directa – selecție mentori

Anunt – selecție mentori – 25.03.2021

 

 

Proiect: „CALEIDO – Diversitate prin teatru”

Achizitie procedura proprie – servicii de productie

1. Anunt achizitie procedura proprie – servicii de productie – 22.07.2020
2. Caiet de sarcini – servicii de productie – 22.07.2020
3. Formulare – servicii de productie – 22.07.2020
4. Proiect de contract – servicii de productie – 22.07.2020
5. Anunt de atribuire contract servicii de productie – 03.08.2020

Anunț achiziție directă comunicare si promovare – 22.07.2020
Anunț achiziție directă servicii de identitate vizuala – 22.07.2020
Anunț achiziție directă servicii filmare si fotografiere spectacole – 24.07.2020
Anunț achiziție directă servicii regizorale – 22.07.2020

 

 

Proiect: „Creșterea calității vieții din București și promovarea îmbătrânirii active prin furnizare de servicii sociale” – cod SMIS 127202

Achizitie procedura proprie – servicii de organizare evenimente de informare

1. Anunt de participare – organizare evenimente informare – 25.11.2019
2. Caiet de sarcini – servicii organizare evenimente informare – 25.11.2019
3. Proiect de contract – servicii organizare evenimente informare – 25.11.2019
4. Formulare – servicii de organizare evenimente informare – 25.11.2019
5. Anunt de atribuire – servicii organizare evenimente de informare – 09.12.2019

 

Anunț de atribuire contract de papetărie și tonere – 20.09.2019

 

Proiect „CALEIDO – Festival de Teatru Multietnic”

Anunț achiziție directă servicii de tiparire – 26.07.2019

Achiziție procedura proprie – servicii de productie specatcole

1. Anunt de participare – productie spectacole – 15.07.2019
2. Caiet de sarcini – productie specatcole – 15.07.2019
3. Formulare – productie spectacole – 15.07.2019
4. Proiect de contract – productie spectacole – 15.07.2019
5. Anunt de atribuire contract servicii de productie spectacole – 29.07.2019

 

Proiect „România esențială”

Anunț achiziție directă servicii de proiectare arhitecturală 08.07.2019

Anunt achizitie directa servicii de consultanta planificare evenimente – 13.05.2019

 

Achiziție servicii de organizare ateliere educatie civica – 10.05.2019

1. Anunt procedura proprie servicii de organizare ateliere educatie civica – 10.05.2019
2. Caiet de sarcini – servicii de organizare ateliere de educatie civica – 10.05.2019
3. Formulare – servicii de organizare de ateliere de educatie civica 10.05.2019
4. Proiect de contract – servicii de organizare ateliere de educatie civica 10.05.2019
5. Anunt de atribuire contract servicii organizare ateliere educatie civica 24.05.2019

Achiziție servicii de organizare evenimente cu jocuri pentru copii si adulti – 10.05.2019

1. Anunt de participare procedura proprie – organizare evenimente tip jocuri pentru copii si adulti – 10.05.2019
2. Caiet de sarcini – organizare evenimente jocuri pentru copii si adulti – 10.05.2019
3. Formulare – organizare evenimente jocuri pentru copii si adulti – 10.05.2019
4. Proiect de contract – organizare eveniment jocuri pentru copii si adulti – 10.05.2019
5. Anunt de atribuire contract servicii de organizare evenimente jocuri pentru copii si adulti – 24.05.2019


Anunț achiziție directă servicii de filmare – 06.05.2019
Anunț achiziție directă materiale consumabile – 03.05.2019
Anunț achiziție directă sistem expozițional – 02.05.2019

 

Achiziție servicii de organizare eveniment cultural – 02.05.2019

1. Anunt de participare procedura proprie – servicii de organizare eveniment cultural 02.05.2019
2. Caiet de sarcini – servicii de organizare eveniment cultural 02.05.20193. Formulare – servicii de organizare eveniment cultural 02.05.2019
4. Proiect de contract – servicii de organizare eveniment cultural 02.05.2019
5. Anunt atribuire contract servicii de organizare eveniment cultural 15.05.2019

 

Achiziție servicii de organizare expoziție fotografie – 29.04.2019

1. Anunt de participare procedura proprie – servicii de organizare expozitie 29.04.2019
2. Caiet de sarcini – servicii de organizare expozitie 29.04.2019
3. Formulare servicii de organizare expozitii 29.04.2019
4. Proiect de contract – servicii de organizare expozitii 29.04.2019
5. Anunt de atribuire procedura proprie servicii de organizare expozitie 14.05.2019

 

Achiziție servicii de organizare ateliere si targ de fotografie – 26.04.2019

1. Anunt de participare procedura proprie – servicii de organizare ateliere si targ de fotografie – 26.04.2019
2. Caiet de sarcini – organizare ateliere si targ fotografii – 26.04.2019
3. Formulare – organizare ateliere si targ fotografii – 26.04.2019
4. Proiect de contract – ateliere și târg de fotografii – 26.04.2019.docx
5. Anunt de atribuire contract servicii de organizare ateliere si targ fotografii – 13.05.2019

 

Anunț achiziție directă servicii de divertisment – 25.04.2019
Anunț achiziție directă servicii realizare și găzduire website – 24.04.2019

 

Achizitie servicii de organizare expoziție plante emblematice – 23.04.2019

1. Anunt de participare – expoziție plante embelmatice – 23.04.2019
2. Caiet de sarcini – expozitie plante emblematice – 23.04.2019
3. Formulare – expozitie plante emblematice – 23.04.2019
4. Proiect de contract – expozitie plante emblematice – 23.04.2019
5. Anunt de atribuire contract expozitie plante emblematice – 10.05.2019

 

Anunț achiziție directă servicii de design grafic – 22.04.2019

 

 

Proiect: „Dezvoltarea comunei Crivăț prin măsuri integrate” – cod SMIS 115020

Achizitie de servicii de organizare sesiuni de schimb de bune practici si ateliere mentorare pedagogica – 11.08.2021

1. Anunt de participare organizare sesiuni de bune practic și ateliere pedagogie – 11.08.2021
2. Caiet de sarcini organizare sesiuni de bune practic si ateliere pedagogie – 11.08.2021
3. Formulare organizare sesiuni de bune practic si ateliere pedagogie – 11.08.2021
4. Proiect de contract organizare sesiuni de bune practic si ateliere pedagogie – 11.08.2021
5. Anunț de atribuire organizare sesiuni de bune practic si ateliere pedagogie – 24.08.2021

Achiziție servicii de organizare vizite de studiu – procedură proprie – 04.01.2021

1. Anunț de participare procedura proprie – organizare vizite de studiu – 04.01.2021
2. Caiet de sarcini – organizare vizite de studiu – 04.01.2021
3. Formulare oferta – organizare vizite de studiu – 04.01.2021
4. Proiect de contract – organizare vizite de studiu – 04.01.2021
5. Anunț de atribuire procedura proprie – organizare vizite de studiu – 18.01.2021

Achiziție servicii de organizare workshpuri de consiliere profesională – procedură proprie – 09.01.2019

1. Anunț de participare procedură proprie – servicii organizare workshopuri consiliere profesională – 09.01.2019
2. Caiet de sarcini – servicii organizare workshopuri consiliere profesională- 09.01.2019
3. Formulare – servicii organizare workshopuri consiliere profesională – 09.01.2019
4. Proiect de contract – servicii organizare workshopuri consiliere profesională – 09.01.2019
5. Anunț atribuire contract de prestări servicii de organizare workshopuri consiliere profesională 25.01.2019  

Achiziție servicii de organizare excursii educaționale – procedură proprie – 21.11.2018

1. Anunț de participare procedură proprie – servicii de organizare excursii educaționale – 21.11.2018
2. Caiet de sarcini – servicii de organizare excursii educaționale – 21.11.2018
3. Formulare – servicii de organizare excursii educaționale – 21.11.2018
4. Proiect de contract – servicii de organizare excursii educaționale – 21.11.2018
5. Anunț atribuire contract servicii de organizare excursii educaționale – 05.12.2018

Achiziție servicii de catering – procedură proprie – 15.10.2018

    1. Anunt de participare procedura proprie – achizitie servicii de catering – 15.10.2018
    2. Caiet de sarcini – servicii de catering 15.10.2018
    3. Formulare – servicii de catering 15.10.2018
    4. Proiect de contract – servicii de catering 15.10.2018
    5. Anunt de atribuire – contract prestare servicii de catering 26.10.2018

 

Proiect: „Dezvoltare locală integrată în comuna Belin” – cod SMIS:  115021

Achiziție servicii de organizare workshopuri de formare și mentorare profesională – procedură proprie – 11.06.2018

1. Anunț de participare – workshopuri de mentorare profesională 11.06.2018
2. Caiet de sarcini – servicii de mentorare profesională – 11.06.2018
3. Formulare – servicii mentorare profesională 11.06.2018
4. Proiect de contract – servicii de mentorare profesională -11.06.2018
5. Anunț atribuire – contract servicii de mentorare profesională – 25.06.2018

Achiziție servicii de organizare vizite de studiu – procedură proprie – 04.01.2021

1. Anunț de participare procedura proprie – organizare vizite de studiu 04.01.2021
2. Caiet de sarcini – organizare vizite de studiu 04.01.2021
3. Formulare – organizare vizite de studiu 04.01.2021
4. Proiect de contract – organizare vizite de studiu 04.01.2021
5. Anunț de atribuire procedura proprie – organizare vizite de studiu 18.01.2021

Achiziție servicii de organizare excursii educaționale – procedură proprie – 13.08.2018

1. Anunț de participare procedură proprie – servicii de organizare excursii educaționale – 13.08.2018
2. Caiet de sarcini – servicii organizare excursii educaționale – 13.08.2018
3. Formulare – servicii organizare excursii educaționale – 13.08.2018
4. Proiect de contract – servicii organizare excursii educaționale – 13.08.2018
5. Anunț atribuire – servicii organizare excursii educaționale – 27.08.2018

 

Anunț achiziție directă – servicii de planificare familială – 02.12.2019
Anunț achiziție directă echipamente – 02.04.2018
Anunț achizitie directă produse papetărie, birotică – 08.02.2018
Anunț achiziție directă tonere – 06.02.2018
Anunț achiziție directă echipamente tehnică de calcul – 05.02.2018
Anunț achiziție directă licențe software – 05.02.2018
Anunt de participare – Servicii organizare seminarii/ateliere consiliere profesionala + documentatia
Anunt de atribuire contract – Servicii organizare seminarii/ateliere consiliere profesionala
Anunt de participare – Servicii catering + documentatia aferenta
Anunt de atribuire contract – Servicii catering

 

Proiect: „Măsuri integrate pentru dezvoltarea și valorificarea potențialului comunei Letca Nouă” – cod SMIS: 102113

Achiziție servicii de organizare vizite de studiu – procedură proprie – 23.02.2018

1. Anunț de participare procedură proprie – servicii de organizare vizite de studiu – 23.02.2018
2. Caiet de sarcini – organizare vizite de studiu – 23.02.2018
3. Proiect de contract – organizare vizite de studiu
4. Formulare – organizare vizite de studiu
5. Anunț de atribuire contract organizare vizite de studiu – 09.03.2018

 

Anunt de participare – Servicii organizare sesiuni schimb bune practici profesori + documentatia aferenta
Anunt de atribuire contract – Servicii organizare sesiuni schimb bune practici profesori
Anunt de participare – Servicii organizare ateliere mentorare pedagogica profesori + documentatia aferenta
Anunt de atribuire contract – Servicii organizare ateliere mentorare pedagogica profesori
Anunt de participare – Servicii catering + documentatia aferenta
Anunt de atribuire contract – Servicii catering
Anunt de participare – Servicii excursii educationale + documentatia aferenta
Anunt de atribuire contract – Servicii excursii educationale
Anunt de participare -Servicii ateliere de consiliere profesionala+documente
Anunt de atribuire contract -Servicii ateliere de consiliere profesionala
Anunt de participare – Organizare ateliere de creatie copii + documentatia aferenta
Anunt de atribuire contract – Organizare ateliere de creatie copii


Proiect „Identitățile și experiențele comunităților: vectori ai dezvoltării economico-sociale”

Achizitie de servicii de catering – 03.01.2014
Achizitie de servicii de consultanta juridica – 03.01.2014
Achizitie de servicii de promovare – 03.01.2014
Achizitie de servicii organizare conferinte – 02.01.2014

Proiect „Dezvoltarea durabila a turismului prin formarea profesionala si consilierea somerilor din mediul rural in judetul Mures”

Achizitionare servicii pentru organizarea unei vizite de studiu – 05.11.2013

Proiect „Un viitor prin calificare:

Achizitie servicii de executie si administrare pagina WEB – 16.03.2012
Achizitie servicii de audit financiar – 16.03.2012

Proiect „Program integrat de formare si consiliere profesionala a somerilor din mediul rural, din regiunea Bucuresti- Ilfov in domeniul turismului”

Achizitie servicii de audit financiar – 16.03.2012

Proiect Investitie in capitalul uman din zona rurala a Judetului Arad pentru dezvoltarea turismului

Achizitie servicii consultanta juridica – 17.04.2012
Achizitie servicii de executie si administrare pagina WEB – 16.03.2012
Achizitie servicii de audit financiar – 16.03.2012
Achizitie servicii de leasing financiar – 18.01.2012
Achizitie servicii specializate de cercetare de piata  – 12.01.2012

Proiect Investitie in capitalul uman din zona rurala a Judetului Bistrita Nasaud pentru dezvoltarea turismului

Achizitie servicii consultanta juridica – 17.04.2012
Achizitie servicii de executie si administrare pagina WEB – 16.03.2012
Achizitie servicii de audit financiar – 16.03.2012
Achizitie servicii de leasing financiar – 18.01.2012
Achizitie servicii specializate de cercetare de piata  – 12.01.2012

Proiect Investitie in capitalul uman din zona rurala a Judetului Botosani pentru dezvoltarea turismului

Achizitie servicii consultanta juridica – 17.04.2012
Achizitie servicii de executie si administrare pagina WEB – 16.03.2012
Achizitie servicii de audit financiar – 16.03.2012
Achizitie servicii de leasing financiar – 18.01.2012
Achizitie servicii specializate de cercetare de piata  – 12.01.2012

Proiect Viitor in Inovatia Turismului si Oportunitatile de Reintegrare in Judetul Mures

Achizitie servicii consultanta juridica – 17.04.2012
Achizitie servicii de executie si administrare pagina WEB – 16.03.2012
Achizitie servicii de audit financiar – 16.03.2012
Achizitie servicii consultanta juridica – 01.03.2012
Achizitie servicii de leasing financiar – 18.01.2012
Achizitie servicii de realizare a unui studiu de teren si de prelucrare a datelor – 12.01.2012

Proiect
Investitie in capitalul uman din zona rurala a Judetului Olt pentru dezvoltarea turismului

Achizitie servicii consultanta juridica – 17.04.2012

Achizitie servicii de executie si administrare pagina WEB – 16.03.2012

Achizitie servicii de audit financiar – 16.03.2012
Achizitie servicii de leasing financiar – 18.01.2012
Achizitie servicii specializate de cercetare de piata  – 12.01.2012

Proiect Investitie in capitalul uman din zona rurala a Judetului Teleorman pentru dezvoltarea turismului

Achizitie servicii consultanta juridica – 17.04.2012
Achizitie servicii de executie si administrare pagina WEB – 16.03.2012

Achizitie servicii de audit financiar – 16.03.2012
Achizitie servicii de leasing financiar – 18.01.2012
Achizitie servicii specializate de cercetare de piata  – 12.01.2012

Proiect „Vreau sa ma calific!


Achizitie echipamente tehnica de calcul, periferice si licente software – 27.01.2012
Achizitie chirie sali training – 02.11.2011

Achizitie consumabile si papetarie – 02.11.2011
Achizitie executie si administrare pagina web – 02.11.2011
Achizitie chirie spatiu organizare doua conferinte – 05.10.2011
Achizitie servicii de audit – 28.09.2011
Achizitie de servicii de inchiriere spatiu birou regional in judetul Gorj. – 05.10.2011

Proiect „CeReRe in Turism-Centre Regionale de Resurse in Turism si Servicii integrate pentru stimularea antreprenoriatului in sectorul turismului”

Achizitie servicii publicare in ziare, productie si difuzare spoturi la posturi de radio – 23.09.2011
Achizitie mobilier – 23.09.2011

Achizitie lucrari renovare birou regional – 23.09.2011

Achzitie tehnica de calcul si periferice – 23.09.2011

Achizitie birotica si papetarie – 23.09.2011
Achizitie servicii organizare evenimente – 11.05.2011

Achizitie de leasing financiar – 26.11.2010


Proiect „Un viitor pentru tine!”

Achizitie de inchiriere birou regional judetul Prahova – 13.10.2011
Achizitie servicii de inchiriere – 15.09.2011
Achizitie licente  software – 18.03.2011
Achizitie de echipamente tehnica de calcul si periferice
– 18.03.2011
Achizitie servicii de de executie si gazduire pagina web – 18.03.2011

Achizitie consumabile si papetarie – 18.03.2011
Achizitie servicii de inchiriere – 11.02.2011
Achizitie servicii de consultanta juridica – 17.01.2011
Achizitie servicii de contabilitate – 16.01.2011
Achizitie servicii de audit – 12.01.2011
Achizitie de materiale promotionale – 03.12.2010
Achizitie servicii de organizare conferinte – 30.11.2010

Proiect „Calitate si performanta in sistemul sanatatii publice din Romania”

Achizitie servicii asigurarea hranei – 27.10.2011
Achizitie servicii de realizare suport de curs – 24.10.2011

Achizitie servicii de realizare suport de curs – 06.10.2011
Achizitie servicii de leasing financiar pt. achzitie imobil – 10.08.2011

Achizitie servicii de leasing financiar pt. achzitie imobil – 20.07.2011
Achizitie servicii de inchiriere – 11.02.2011
Achizitie servicii tipografice – materiale promotionale – 28.01.2011
Achizitie servicii de contabilitate – 13.01.2011
Achizitie servicii de audit – 10.01.2011

Achizitie consumabile si papetarie – 26.11.2010

Achizitie licente software – 26.11.2010
Achizitie echipamente tehnica de calcul si periferice – 26.11.2010
Achizitie mobilier – 22.11.2010
Achizitie servicii de executie si administrare pagina web – 15.11.2010
Achizitie spatiu presa – 15.11.2010
Achizitie servicii de telefonie mobila – 08.10.2010
Achizitie servicii de internet – 28.09.2010