Achiziţii

Norme Procedurale interne de procedură proprie simplificată, completate și revizuite, în conformitate cu Legea 98/2016 – Fundația Amfiteatru

 

Proiect „CALEIDO – Festival de Teatru Multietnic”

Anunț achiziție directă servicii de tiparire – 26.07.2019

 

 

Proiect „România esențială”

Anunț achiziție directă servicii de proiectare arhitecturală 08.07.2019

Anunt achizitie directa servicii de consultanta planificare evenimente – 13.05.2019

 

Achiziție servicii de organizare ateliere educatie civica – 10.05.2019

1. Anunt procedura proprie servicii de organizare ateliere educatie civica – 10.05.2019
2. Caiet de sarcini – servicii de organizare ateliere de educatie civica – 10.05.2019
3. Formulare – servicii de organizare de ateliere de educatie civica 10.05.2019
4. Proiect de contract – servicii de organizare ateliere de educatie civica 10.05.2019
5. Anunt de atribuire contract servicii organizare ateliere educatie civica 24.05.2019


Achiziție servicii de organizare evenimente cu jocuri pentru copii si adulti – 10.05.2019

1. Anunt de participare procedura proprie – organizare evenimente tip jocuri pentru copii si adulti – 10.05.2019
2. Caiet de sarcini – organizare evenimente jocuri pentru copii si adulti – 10.05.2019
3. Formulare – organizare evenimente jocuri pentru copii si adulti – 10.05.2019
4. Proiect de contract – organizare eveniment jocuri pentru copii si adulti – 10.05.2019
5. Anunt de atribuire contract servicii de organizare evenimente jocuri pentru copii si adulti – 24.05.2019


Anunț achiziție directă servicii de filmare – 06.05.2019
Anunț achiziție directă materiale consumabile – 03.05.2019
Anunț achiziție directă sistem expozițional – 02.05.2019

 

Achiziție servicii de organizare eveniment cultural – 02.05.2019

1. Anunt de participare procedura proprie – servicii de organizare eveniment cultural 02.05.2019
2. Caiet de sarcini – servicii de organizare eveniment cultural 02.05.20193. Formulare – servicii de organizare eveniment cultural 02.05.2019
4. Proiect de contract – servicii de organizare eveniment cultural 02.05.2019
5. Anunt atribuire contract servicii de organizare eveniment cultural 15.05.2019

 

Achiziție servicii de organizare expoziție fotografie – 29.04.2019

1. Anunt de participare procedura proprie – servicii de organizare expozitie 29.04.2019
2. Caiet de sarcini – servicii de organizare expozitie 29.04.2019
3. Formulare servicii de organizare expozitii 29.04.2019
4. Proiect de contract – servicii de organizare expozitii 29.04.2019
5. Anunt de atribuire procedura proprie servicii de organizare expozitie 14.05.2019

 

Achiziție servicii de organizare ateliere si targ de fotografie – 26.04.2019

1. Anunt de participare procedura proprie – servicii de organizare ateliere si targ de fotografie – 26.04.2019
2. Caiet de sarcini – organizare ateliere si targ fotografii – 26.04.2019
3. Formulare – organizare ateliere si targ fotografii – 26.04.2019
4. Proiect de contract – ateliere și târg de fotografii – 26.04.2019.docx
5. Anunt de atribuire contract servicii de organizare ateliere si targ fotografii – 13.05.2019

 

Anunț achiziție directă servicii de divertisment – 25.04.2019
Anunț achiziție directă servicii realizare și găzduire website – 24.04.2019
Anunț achiziție directă servicii de design grafic – 22.04.2019

 

 

Proiect: „Dezvoltarea comunei Crivăț prin măsuri integrate” – cod SMIS 115020

Achiziție servicii de organizare vizite de studiu – procedură proprie – 08.03.2019

1. Anunț de participare procedură proprie – servicii de organizare vizite de studiu – 08.03.2019
2. Caiet de sarcini – servicii de organizare vizite de studiu – 08.03.2019
3. Formulare – servicii de organizare vizite de studiu – 08.03.2019
4. Proiect de contract – servicii de organizare vizite de studiu – 08.03.2019
5. Anunț atribuire contract de prestări servicii de organizare vizite de studiu – 19.03.2019

Achiziție servicii de organizare workshpuri de consiliere profesională – procedură proprie – 09.01.2019

1. Anunț de participare procedură proprie – servicii organizare workshopuri consiliere profesională – 09.01.2019
2. Caiet de sarcini – servicii organizare workshopuri consiliere profesională- 09.01.2019
3. Formulare – servicii organizare workshopuri consiliere profesională – 09.01.2019
4. Proiect de contract – servicii organizare workshopuri consiliere profesională – 09.01.2019
5. Anunț atribuire contract de prestări servicii de organizare workshopuri consiliere profesională 25.01.2019  

Achiziție servicii de organizare excursii educaționale – procedură proprie – 21.11.2018

1. Anunț de participare procedură proprie – servicii de organizare excursii educaționale – 21.11.2018
2. Caiet de sarcini – servicii de organizare excursii educaționale – 21.11.2018
3. Formulare – servicii de organizare excursii educaționale – 21.11.2018
4. Proiect de contract – servicii de organizare excursii educaționale – 21.11.2018
5. Anunț atribuire contract servicii de organizare excursii educaționale – 05.12.2018

Achiziție servicii de catering – procedură proprie – 15.10.2018

    1. Anunt de participare procedura proprie – achizitie servicii de catering – 15.10.2018
    2. Caiet de sarcini – servicii de catering 15.10.2018
    3. Formulare – servicii de catering 15.10.2018
    4. Proiect de contract – servicii de catering 15.10.2018
    5. Anunt de atribuire – contract prestare servicii de catering 26.10.2018

 

Proiect: „Dezvoltare locală integrată în comuna Belin” – cod SMIS:  115021

Achiziție servicii de organizare vizite de studiu – procedură proprie – 30.07.2018

1. Anunț de participare procedură proprie – servicii de organizare vizite de studiu – 30.07.2018
2. Caiet de sarcini – servicii de organizare vizite de studiu – 30.07.2018
3. Formulare – servicii de organizare vizite de studiu – 30.07.2018
4. Proiect de contract – servicii de organizare vizite de studiu – 30.07.2018
5. Anunț atribuire – servicii de organizare vizite de studiu – 13.08.2018

Achiziție servicii de organizare excursii educaționale – procedură proprie – 13.08.2018

1. Anunț de participare procedură proprie – servicii de organizare excursii educaționale – 13.08.2018
2. Caiet de sarcini – servicii organizare excursii educaționale – 13.08.2018
3. Formulare – servicii organizare excursii educaționale – 13.08.2018
4. Proiect de contract – servicii organizare excursii educaționale – 13.08.2018
5. Anunț atribuire – servicii organizare excursii educaționale – 27.08.2018

Anunț achiziție directă echipamente – 02.04.2018
Anunț achizitie directă produse papetărie, birotică – 08.02.2018
Anunț achiziție directă tonere – 06.02.2018
Anunț achiziție directă echipamente tehnică de calcul – 05.02.2018
Anunț achiziție directă licențe software – 05.02.2018
Anunt de participare – Servicii organizare seminarii/ateliere consiliere profesionala + documentatia
Anunt de atribuire contract – Servicii organizare seminarii/ateliere consiliere profesionala
Anunt de participare – Servicii catering + documentatia aferenta
Anunt de atribuire contract – Servicii catering

 

Proiect: „Măsuri integrate pentru dezvoltarea și valorificarea potențialului comunei Letca Nouă” – cod SMIS: 102113

Achiziție servicii de organizare vizite de studiu – procedură proprie – 23.02.2018

1. Anunț de participare procedură proprie – servicii de organizare vizite de studiu – 23.02.2018
2. Caiet de sarcini – organizare vizite de studiu – 23.02.2018
3. Proiect de contract – organizare vizite de studiu
4. Formulare – organizare vizite de studiu
5. Anunț de atribuire contract organizare vizite de studiu – 09.03.2018

 

Anunt de participare – Servicii organizare sesiuni schimb bune practici profesori + documentatia aferenta
Anunt de atribuire contract – Servicii organizare sesiuni schimb bune practici profesori
Anunt de participare – Servicii organizare ateliere mentorare pedagogica profesori + documentatia aferenta
Anunt de atribuire contract – Servicii organizare ateliere mentorare pedagogica profesori
Anunt de participare – Servicii catering + documentatia aferenta
Anunt de atribuire contract – Servicii catering
Anunt de participare – Servicii excursii educationale + documentatia aferenta
Anunt de atribuire contract – Servicii excursii educationale
Anunt de participare -Servicii ateliere de consiliere profesionala+documente
Anunt de atribuire contract -Servicii ateliere de consiliere profesionala
Anunt de participare – Organizare ateliere de creatie copii + documentatia aferenta
Anunt de atribuire contract – Organizare ateliere de creatie copii


Proiect „Identitățile și experiențele comunităților: vectori ai dezvoltării economico-sociale”

Achizitie de servicii de catering – 03.01.2014
Achizitie de servicii de consultanta juridica – 03.01.2014
Achizitie de servicii de promovare – 03.01.2014
Achizitie de servicii organizare conferinte – 02.01.2014

Proiect „Dezvoltarea durabila a turismului prin formarea profesionala si consilierea somerilor din mediul rural in judetul Mures”

Achizitionare servicii pentru organizarea unei vizite de studiu – 05.11.2013

Proiect „Un viitor prin calificare:

Achizitie servicii de executie si administrare pagina WEB – 16.03.2012
Achizitie servicii de audit financiar – 16.03.2012

Proiect „Program integrat de formare si consiliere profesionala a somerilor din mediul rural, din regiunea Bucuresti- Ilfov in domeniul turismului”

Achizitie servicii de audit financiar – 16.03.2012

Proiect Investitie in capitalul uman din zona rurala a Judetului Arad pentru dezvoltarea turismului

Achizitie servicii consultanta juridica – 17.04.2012
Achizitie servicii de executie si administrare pagina WEB – 16.03.2012
Achizitie servicii de audit financiar – 16.03.2012
Achizitie servicii de leasing financiar – 18.01.2012
Achizitie servicii specializate de cercetare de piata  – 12.01.2012

Proiect Investitie in capitalul uman din zona rurala a Judetului Bistrita Nasaud pentru dezvoltarea turismului

Achizitie servicii consultanta juridica – 17.04.2012
Achizitie servicii de executie si administrare pagina WEB – 16.03.2012
Achizitie servicii de audit financiar – 16.03.2012
Achizitie servicii de leasing financiar – 18.01.2012
Achizitie servicii specializate de cercetare de piata  – 12.01.2012

Proiect Investitie in capitalul uman din zona rurala a Judetului Botosani pentru dezvoltarea turismului

Achizitie servicii consultanta juridica – 17.04.2012
Achizitie servicii de executie si administrare pagina WEB – 16.03.2012
Achizitie servicii de audit financiar – 16.03.2012
Achizitie servicii de leasing financiar – 18.01.2012
Achizitie servicii specializate de cercetare de piata  – 12.01.2012

Proiect Viitor in Inovatia Turismului si Oportunitatile de Reintegrare in Judetul Mures

Achizitie servicii consultanta juridica – 17.04.2012
Achizitie servicii de executie si administrare pagina WEB – 16.03.2012
Achizitie servicii de audit financiar – 16.03.2012
Achizitie servicii consultanta juridica – 01.03.2012
Achizitie servicii de leasing financiar – 18.01.2012
Achizitie servicii de realizare a unui studiu de teren si de prelucrare a datelor – 12.01.2012

Proiect
Investitie in capitalul uman din zona rurala a Judetului Olt pentru dezvoltarea turismului

Achizitie servicii consultanta juridica – 17.04.2012

Achizitie servicii de executie si administrare pagina WEB – 16.03.2012

Achizitie servicii de audit financiar – 16.03.2012
Achizitie servicii de leasing financiar – 18.01.2012
Achizitie servicii specializate de cercetare de piata  – 12.01.2012

Proiect Investitie in capitalul uman din zona rurala a Judetului Teleorman pentru dezvoltarea turismului

Achizitie servicii consultanta juridica – 17.04.2012
Achizitie servicii de executie si administrare pagina WEB – 16.03.2012

Achizitie servicii de audit financiar – 16.03.2012
Achizitie servicii de leasing financiar – 18.01.2012
Achizitie servicii specializate de cercetare de piata  – 12.01.2012

Proiect „Vreau sa ma calific!


Achizitie echipamente tehnica de calcul, periferice si licente software – 27.01.2012
Achizitie chirie sali training – 02.11.2011

Achizitie consumabile si papetarie – 02.11.2011
Achizitie executie si administrare pagina web – 02.11.2011
Achizitie chirie spatiu organizare doua conferinte – 05.10.2011
Achizitie servicii de audit – 28.09.2011
Achizitie de servicii de inchiriere spatiu birou regional in judetul Gorj. – 05.10.2011

Proiect „CeReRe in Turism-Centre Regionale de Resurse in Turism si Servicii integrate pentru stimularea antreprenoriatului in sectorul turismului”

Achizitie servicii publicare in ziare, productie si difuzare spoturi la posturi de radio – 23.09.2011
Achizitie mobilier – 23.09.2011

Achizitie lucrari renovare birou regional – 23.09.2011

Achzitie tehnica de calcul si periferice – 23.09.2011

Achizitie birotica si papetarie – 23.09.2011
Achizitie servicii organizare evenimente – 11.05.2011

Achizitie de leasing financiar – 26.11.2010


Proiect „Un viitor pentru tine!”

Achizitie de inchiriere birou regional judetul Prahova – 13.10.2011
Achizitie servicii de inchiriere – 15.09.2011
Achizitie licente  software – 18.03.2011
Achizitie de echipamente tehnica de calcul si periferice
– 18.03.2011
Achizitie servicii de de executie si gazduire pagina web – 18.03.2011

Achizitie consumabile si papetarie – 18.03.2011
Achizitie servicii de inchiriere – 11.02.2011
Achizitie servicii de consultanta juridica – 17.01.2011
Achizitie servicii de contabilitate – 16.01.2011
Achizitie servicii de audit – 12.01.2011
Achizitie de materiale promotionale – 03.12.2010
Achizitie servicii de organizare conferinte – 30.11.2010

Proiect „Calitate si performanta in sistemul sanatatii publice din Romania”

Achizitie servicii asigurarea hranei – 27.10.2011
Achizitie servicii de realizare suport de curs – 24.10.2011

Achizitie servicii de realizare suport de curs – 06.10.2011
Achizitie servicii de leasing financiar pt. achzitie imobil – 10.08.2011

Achizitie servicii de leasing financiar pt. achzitie imobil – 20.07.2011
Achizitie servicii de inchiriere – 11.02.2011
Achizitie servicii tipografice – materiale promotionale – 28.01.2011
Achizitie servicii de contabilitate – 13.01.2011
Achizitie servicii de audit – 10.01.2011

Achizitie consumabile si papetarie – 26.11.2010

Achizitie licente software – 26.11.2010
Achizitie echipamente tehnica de calcul si periferice – 26.11.2010
Achizitie mobilier – 22.11.2010
Achizitie servicii de executie si administrare pagina web – 15.11.2010
Achizitie spatiu presa – 15.11.2010
Achizitie servicii de telefonie mobila – 08.10.2010
Achizitie servicii de internet – 28.09.2010